2014. június 18., szerda

Második nap

Az időjárás ma is ugyanolyan tökéletes volt, ragyogó napsütés, nagyon meleg, bár ma már nem voltunk annyira lelkesek, egy kicsit később keltünk és mentünk a strandra.
Túl sok eseményről a mai nap nem tudok beszámolni, ugyanúgy telt mint a tegnap. Lehet, hogy nem is fogok minden nap írni, lehet, hogy legközelebb csak hétvégén történik velünk valami, mert akkor ha minden igaz, egy kicsit utazni fogunk. Már tavaly nagyon lelkesedtem volna megnézni Efézust, (amit bevallom, korábban nem is tudtam, hogy Törökország területén van) hogy közelről is megnézzük azokat a helyeket, ahol Pál apostol is járt. Ezenkívül még Pamukkale is a vágy listám között szerepelt, de tavaly nem jött össze egyik sem. Pamukkale egy különleges természeti jelenség, ahol a feltörő meleg víz csodálatos mészkőképződményeket hozott létre, melyek cseppköveknek, vagy hó borította hegyeknek néznek ki.
Érdekes módon Magyarországon, Egerszalókon is van nagyon hasonló, majd azt is szeretném megnézni. Találtunk egy kétnapos programot hétvégére, amely mindkét helyet meglátogatja, bár Vilmos nem volt annyira lelkes Pamukkale-be is elmenni, de aztán mégis hajlott rá. Végül is ma este lefoglaltuk, úgyhogy most már nincs visszaút!
A mai vacsoránkat egy helyiek által látogatott kis étteremben fogyasztottuk el. Az előétel itt is nagyon finom volt,  de kebabot ettünk már sokkal finomabbat is! Vacsora után megint sétálgattunk a bazárokban, próbáltunk gyerekeinknek valami ajándékot vásárolni. Az egyik üzletben volt egy eladó, aki nagyon sokat tudott magyarul, bár titkát nem árulta el, hogy honnan ismeri a nyelvünket. Aztán betévedtünk egy másik helyre, ahol szintén török népzenét játszottak, ennek a színvonala sokkal jobbnak tűnt, mint a tegnapinak. Érdekes volt látni, hogy mennyi fiatal is volt, akik láthatóan nagyon jól érezték magukat, teljes lelkesedéssel énekeltek, tapsoltak, táncoltak.