2014. június 23., hétfő

Hetedik nap - átköltözés a hajóra

Véget ért az első hetünk! Nagyon hamar elszállt az idő, nagyon jó, hogy még van egy hét hátra.
A szállodából ki kellett 12 előtt cuccolnunk, Vilmos bevállalta a hajóra való költözést, én addig a strandolhattam, aztán ő is csatlakozott hozzám.
Igaz, hogy a hajóba betehettük a cuccokat, de elfoglalni csak késő délután lehetett. Mivel előző évről már volt tapasztalatunk, Vilmos tudta melyik szobát igényelje, ami legtávolabb van a motortól, kipufógáztól, stb.
7 óra körül ténylegesen is elfoglaltuk a hajót.

Szobánk a lépcső alatt balra van
A kabinunk jobb, mint a tavalyi, nagyobb ablak van rajta, így talán nem lesz annyira meleg, de természetesen nagyon kicsi. Azért sikerült berendezkedni. Arról már tavalyról elfeledkeztem, hogy a zuhanyzóban általában csak hideg víz van, és a nyomás is nagyon kicsi, így a hajmosás némi kihívást jelent. De azért talán nem maradt túl habos a fejem.
A csoport most kisebb, mint tavaly, 2 olasz házaspár, egy olasz testvérpár (fiú, lány) és egy angol férfi van rajtunk kívül. Életkorban aránylag közel állnak hozzánk, de az olaszok közül úgy tűnik csak egyikük beszél egy kis angolt. De úgy néz ki jól elleszünk. Már vacsora közben egész jó volt a hangulat.
Szakácsunk most egy hölgy, van két kislánya is vele, és egy fiatal srác, aki segít is a hajón. A kapitányunk valószínű a férje. Ezenkívül van még egy idősebb ember, aki szintén a személyzethez tartozik.
A mai éjszakát még itt töltjük a Bodrumi kikötőben, holnap, miután a szervezők ismertették a programot, akkor fogunk kihajózni.
Most szerencsés voltam, mert a hajóval szemben van egy kis étterem, ahol nagyon jó az internet, így be tudtam pótolni az eddigi elmaradásaimat fénykép ügyben. Hát a hajón nem lesz internetem, nem tudom mikor leszünk legközelebb olyan helyen, ahol némi információt adhatok a történtekről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése