2014. június 16., hétfő

Utazás - megérkezés

Eddig minden rendben ment. Időben megérkeztünk a parkolóhelyre, leparkoltuk az autót, majd egy busszal kb. 20 perc alatt kiértünk a Gatwick repülőtérre. Bőven volt időnk megenni az ebédünket, meginni a kappucsinónkat, majd jobb híjján a Facebookon tölteni az időt. Időben beszállhattunk a gépbe és szinte hihetetlen, hogy most semmi fennakadás, probléma nem volt, hanem mindössze néhány perc késéssel elindultunk. Egy kicsit unalmas a négy óra repülés, egy idő után már mindent megun az ember, legyen az olvasás, rejtvényfejtés. De még bő másfél óra hátra van, addig el kell ütni az időt valamivel.
Terv szerint helyi idő szerint 9 óra környékén fogunk megérkezni és az előrejelzés szerint kellemes meleg fog fogadni bennünket. Az jó is lesz, mert tegnap Angliában eléggé elromlott az idő, ma pedig kifejezetten hideg volt, amikor elindultunk. Úgyhogy nagyon várjuk a meleget! Persze tudom, Magyarországon bőven van benne részetek, de felénk azért még ha jó idő is van, nem tombol olyan kánikula.
Na jó, most abbahagyom, végül is nem tudok mit írni.
.......
Megérkeztünk! Kb. fél órával előbb leszállt a gép, és csodálatos idő fogadott bennünket. Hamarosan átjutottunk az útlevélvizsgálaton, ezután már csak a csomagjaink megszerzése okozott némi késedelmet. Csak vártunk és vártunk, de a futószalag csak nem akart elindulni, ahová a bőröndöket vártuk. Kb. egy órát töltöttük várakozással, de végül csak megérkeztek várva-várt csomagjaink. Megtaláltuk a mikrobuszt, ami a szállodához vitt bennünket, és újabb fél órás várakozás után el is indultunk. Bodrum repülőterének annyi köze van Bodrumhoz, mint London Gatwicknek Londonhoz. Kb. fél órás autópályán való utazás után érkeztünk meg Bodrumba, eddigre már 11 óra körül járt az idő. Szállásunk a város központjában, nagyon közel a tengerhez található. Vilmos nagyon sok időt töltött, hogy megtalálja a megfelelő helyet, de sikerült neki. Bár elsőre ez nem nagyon tünt igaznak, szinte hihetetlen, de végül is az ötödik szobát foglaltuk el! Pedig nem arról van szó, hogy annyira háklisak lennénk, de valami gond mindegyikkel volt. Végül is az utolsóval nagyon elégedettek vagyunk, a szálloda nagyon szép, felújított részén található, a légkondi is működik, bár azért az internettel vannak gondok, és a sokáig nyitvatartó bárból eléggé odahallatszik az éjszakai élet. Na de sebaj, mi sem a tyúkokkal fekszünk le a nyaralásunk idején! Egy kis szobaátrendezés után még elmentünk egy esti sétára, feltérképezni egy kicsit a környéket, de elég késő lévén, a vacsoráról inkább lemondtunk. A part itt egy kicsit keskenyebb, mint Marmarisban volt, és most a nyugágyak helyett a parton lévő éttermeknek voltak extra asztalai kirakva. Egy kicsit sétálgattunk, aztán inkább visszatértünk, és fáradtan álomra hajtottuk fejünket.