2014. június 27., péntek

Tizenegyedik nap

Reggel nyugodtan tudtunk aludni, nem ébresztett fel a motor zaja. Csak reggeli után (bundás kenyeret is kaptunk) indították be a motort, és indultunk tovább.
Minden az eddig megszokottak szerint történt, napoztunk, hűsöltünk, gyönyörködtünk, majd kikötés után fürödtünk.
A kapitány és a felesége, a szakácsnő



Ebéd után még egy fürdőzés belefért az időnkbe, mielőtt továbbindultunk, egy kicsit snorkeleltünk is, de nem lehetett túl sokat látni.



A következő megálló egy csodálatos helyen volt, aminek neve "Seven Islands".




Valóban sok kis sziget van, nem tudom, hogy valóban pont hét van-e, de nagyon szép.




Ami még különleges volt a hellyel kapcsolatban, ahogy közeledtünk, egyre melegebb lett.
Mire kikötöttünk, a hőmérséklet legalább olyan magas volt, mint tegnap Marmarisban. Valószínű nagyon védett lehet a hely. Alig engedték le a lépcsőt, mindenki igyekett be a vízbe.
A mai nap egy "felfedezést" tettem, ha a békatalpaimmal úszom, akkor sokkal gyorsabban haladok, és sokkal nagyobb távot tudok megtenni, mielőtt elfáradok. Nyilván másoknak ez egyértelmű, nekem eddig még nem jutott eszembe, hogy snorkelezés nélkül, önmagában is tudom használni. Nagyon belelkesedtem, különösen, mikor láttam, hogy Vilmos alig-alig bírja a tempót velem, és annyit úsztam egyszerre, mint még életemben sose. Mivel nagyrészt a lábaimat használtam, ezzel a vállaimat is kíméltem, ami egy kicsit újból fáj mostanában.
A hajó fedélzetén
Innen ma már nem mentünk tovább, itt töltjük az éjszakát. Amíg le nem ment a nap, nehéz volt elviselni  a hőséget, úgyhogy újból és újból a vízben kötöttünk ki. Itt is próbálkoztunk a snorkeleléssel, de valahogy ez a terület nem olyan gazdag látnivalókban. Néhány közönséges halat lehet látni, egy-két színeset láttam csak, egy medúzát, és láttam egy olyan tengeri élőlényt, amiből tavaly nagyon sokat láttam: olyan mint egy darab fekete kötél, és elől van négy csáp.
Vacsorára megint finom sülthalat kaptunk. Most nagyon jó helyen töltjük az éjszakát, nincs körülöttünk egyetlen hajó sem, így ha a mi hajónkon leoltják a villanyt, semmi más fény nem lesz, így biztosan nagyon sok csillagot fogunk látni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése